Zdrav in hiter zajtrk: SMOOTHIE

Zdrav in hiter zajtrk: SMOOTHIE

18.08.2017

To, da je zajtrk eden najpomembnejših obrokov  dneva, že vemo. Poleti, ko nastopijo vroči dnevi si želimo, da bi bil le-ta čim bolj osvežilen in lahek ter da nam bi vseeno zagotovil dovolj energije za začetek dneva. Odlična izbira je smoothie, s katerim boste zaužili veliko vitaminov, mineralov in vlaknin.

Smoothie je zelo enostaven za pripravo, saj vse sestavine zmiksaš in je  tako zajtrk lahko pripravljen že v petih minutah. Smoothie tudi pospešuje prebavo in čisti telo, sploh pa če vanj vključimo raznovrstna semena (laneno seme, chia semena) in oreščke. Semena in oreščki dajejo telesu dodatno energijo in nahranijo naše možgane.

Možnosti za pripravo smoothie-ja je nešteto. Vključimo lahko raznovrstno sadje in zelenjavo, ki je v ponudbi v poletnih mesecih. Vanj lahko dodamo tudi tisto zelenjavo, ki nam ni najljubša, vendar vsebuje veliko koristnih vitaminov. Njen okus lahko prekrijemo z ostalimi sestavinami. Odlično je, če v smoothie vključimo več zelenjave, saj v njej ni toliko sladkorja kot v sadju. 

smoothie

Ideja za smoothie

Rdeč smoothie je prava energijska bomba. Vsebuje sadje, oreščke, semena in rdečo peso. Rdeča pesa je močan antioksidant in raztrupljevalec telesa. Poleg tega je dober vir železa. Priprava je enostavna – sadje narežite na manjše kose in dodajte vse sestavine v mešalnik (blender). Sestavine zmiksajte v gost sok (smoothie). Prelijte v Smoothie kozarec  in na zdravje. 

Sestavine, ki jih potrebujemo (za 1 osebo):

-       1 zrela banana

-       2 mali skledici malin

-       2 marelici

-       8 mandeljnov

-       2 žlički chia semen

-       1dl sok rdeče pese

-       voda (opcijsko)

sestavine smoothie